Re: pytanko o obudowy ModeCom

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 19:41:28 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:1wznnk4cvmo3u.9oyd64seu6a0.dlg@40tude.net...
> a jaki masz sprzęt? Do niezbyt rozbudowanych konfiguracji feele będą OK.

ASUS K7V4Pro, AMD Athlon XP 2600+, 256DDR RAM, HDD Samsung 40GB, nagrywara
CD-RW (tak dla ozdoby, chyba wywalę i kupię jakiś lepszy czytnik DVD), FDD,
wentyle: WhisperRock IV, Arctic Cooler Pro TC, i grafa GF6200A.

> i znów pytanie - ile masz kasy

Kiedyś ledwo złozyłem D800, 256MB, 40HDD i na case przeznaczyłem 120zł, a
teraz przeznaczyłem 200 zł. To max jaki mogę dać (i tak to bez sensu, ale
komp musi chodzić). Oszczędności są karkołomne, wiem i darujcie teksty...
mam case lepszą o 50-70 zł, a ile lepszą?
Stara obudowa to TRACER, z zasilaczem 350W.

> nie, ale nie są tragiczne. Są to budżetowe konstrukcje przeznaczone do
> niezbyt prądożernych zestawów. Czasami w obudowach modecoma można trafić
na
> fortrony lub huntkeye, które są sporo lepsze od feelów.

Chciałbym wiedzieć w jakich...
Ja mam FEEL 330W + 9.6W + 10W. Nie chce mi się spisywać całości, ale jak
ktoś chce, to chętnie. Oby był cichy (bo nie chce mi się otwierać i
wyciszać, gwarancja) i co najważniejsze trzymał napięcia.

Ale żyby odpalenie W98SE kończyło się zawieszaniem i błędami aplikacji ?!
Nie szło pracować nawet kilka minut. A na BIOS, to zamiast 3.3V to miałem
3.14-3.16. Inne też ponizej, ale tylko to zapamiętałem. Czy to wina
zasilacza? Okaże się, ale podejrzewam, że nagłe obciążenie dawało niezłe
zmiany. A może to lodówka z drugiej strony? Zresztą, jedna płyta już się
zrąbała i tylko boję się, co jest z tą. W testach pod DOSem wszystko OK, by
było śmiesznie (testowane MoBo, RAM, cache, CPU na PC-CHECK).