Re: Wydajność GPU - zestawienie ?

Autor: uC <uC_at_blabla.bla>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 21:12:05 MET DST

"PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> wrote in message
news:e7rhgd$3e2$1@news.onet.pl...

> "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> wrote in message

> GPU nie musi wspierac operacji zmiennoprzecinkowych - mozliwe jest
> wykonanie kompletu obliczen na liczbach staloprzecinkowych...

Wspolczesne GPU wykonuja operacje na liczbach zmiennoprzecinkowych float16 i
float 32 (kiedys ATi mialo max float24)

> Nie spotkalem sie z zestawieniem o jakim mowisz - musialo by ono
> uwzgledniac roznice w architekturach GPU, bazowac na wyliczeniu
> teoretycznej/rzeczywistej wydajnosci jednostek no i zakladac ze jednostki
> arytmetyczne maja charakter zblizony do FPU pod wzgledem filozofii
> dzialania...

Sa takie zestawienia, sa nawet pomiary sysntetyczne:
http://graphics.stanford.edu/projects/gpubench/

poszukaj tu:
http://www.gpgpu.org/forums/viewtopic.php?t=2201

i na calym tym forum.