Re: Wydajność GPU - zestawienie ?

Autor: Robaczek <wojtekbj.ciach_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 17:28:42 MET DST

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e7rdji$lor$1@news.onet.pl...

> Tylko nie nie chodzi o wydajność Pixel Shaderów i innych dodatków ale o
> czystą
> moc jaką dysponuje GPU (czyli procesor graficzny a nie nie cała karta).
>
> Nie wszystkie operacje wykorzystują dodatkowe jednostki wchodzące w skład
> karty
> graficznej.
>
> Potrzebne mi jest właśnie porównanie mocy jaką dysponuje GPU by mieć
> wyobrażenie
> co do tych najprostszy operacji gdzie liczy się tylko moc obliczeniowa a
nie
> ilość jednostek
> [...]

X1900 ma szacowaną wydajność 500 GFLOPsów.

Takiego zestawienia, o które pytasz nigdy nie widziałem. Na forum
www.gpgpu.org była jakaś dyskusja o szacowaniu wydajności, ale teraz nie
wiem jak to znaleźć.

Ogólnie, w większości przypadków obliczenia są wykonywanie znacznie,
znacznie szybciej, jednak, to nie jest odpowiednik FPU. Wiele zależy od tego
co chcesz liczyć. Pooglądaj projekty z gpgpu.

Robak