Re: Latwo pozbawic kogos kompa.

Autor: Jacek23 <jacek23_at_post.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 15:44:27 MET DST

> A od kiedy samo posiadanie pirackiego oprogramowania jest karalne?
> Karalne jest tylko czerpanie z niego korzyści, sprzedaż i tak dalej...

Od jakiegos czasu, przeczytaj ustawe.
A co do anonimowego donosu to jesli ktos zadzwoni i powie:
"wiecie co, taki jeden gnojek Jan Kowalski, handluje nielegalnym
oprogramowanie , radze zrobic mu wjazd na chate i poszukac a napewno cos
znajdziecie, nara."
to raczej nie przyjada, ale jak powiesz:
Dzien dobry tu Edward Nowak, niestety z przykroscia musze stwierdzic ze
widzialem u mojego znajomego kilka nielegalnych programow i gier, poniewaz
brzydze sie takim procederem i z uwagi na to ze sam posiadam legalne
oprogramowanie, zakupione za uczciwie zarobione pieniadze, boli mnie to ze
Jan Kowalski je ukradl poprostu , postanowilem wam to zglosc gdyz nie wydaje
mi sie to zeby bylo to wporzadku. dowidzenia."
to mysle ze wpadna i to z nakazem.
To tyle.

--
maile z innych domen