Re: lekki NTG - płyta DVD (proszę o opinię)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 12:28:20 MET DST

Mała poprawka. To jednak nie jest czarna kreska pomiędzy warstwami
poliwęglanu. Tak mi się wydawało, ponieważ obserwowałem płytę na czarnym
tle. Jeśli spojrzeć pod słońce, widać, ze w tym miescu barwnik jest
jakby trochę jaśniejszy, albo wcale go go tam nie ma (?)... Nie widzę
natomiast żadnej kreski na samym brzegu płyty. Kreseczka nie sięga
jednak do samego brzegu płyty, tzn. nie widać śladu wskazującego na
rozklejanie się warstw. Czyżby coś takiego było odpowiedzialne za słynne
sypanie błędami na Verbatimach zapełnionych po brzegi? Ja na szczęście
nie wypalam płyt do końca. :)

# /George Orwell - Rok 1984/