Re: Nie wiedzi papieru w HP 5l co robic

Autor: Arkadiusz Dymek <nothing_at_nothingness.com>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 23:49:02 MET DST

onet wrote:
> Witam posiadam drukarke HP 5l. Problem polega na tym że drukarka nie widzi
> papieru gdy on jest włożony, nie skutkuje nawet delikatne stukanie w papier.
> Jaka moze byc przyczyna, jak naprawic tą usterkę

Nie wiem, czy pomogę, ale miałem podobny problem... kombinowałem,
cudowałem, wszystko nic. Na koniec przepiąłem do innego portu USB i
nagle drukarka zaczęła widzieć papier. Żeby było śmieszniej, potem
przepiąłem ją do tego starego i dalej jest OK. To tak z rozwiązań
najprostszych, o których często się zapomina.

pozdrawiam,
Arkadesh