Re: FAT - sortowanie po nazwie

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 15:35:23 MET DST

> Jeśli jest to NTG to bardzo proszę o przekierowanie mnie na
> właściwą dla tego tematu grupę. A piszę tu, bo problem jest
> związany ze sprzętem pecetowym (hdd) i mp3 playerkiem.

> Mam mały problemik z kolejnością kawałków, w jakiej widzi je
> player. Zamias po nazwie posortowane są wg kolejności ich wrzucania
> na dysk playera. I tu pytanie: jest jakiś fajny programik do
> przepisywania (sortowania) FAT'u? (bo jestem pewien, że player sam nie
> sortuje, tylko czyta od początku do końca fat-a, a że on jest tak
> poukładany wynika właśnie z kolejności wrzucania plików).

A nie ma nigdzie opcji do włączenia sortowania?

> Defragmentacja ok, ale nie ma sensu przewracać całego dysku tylko po
> to, żeby przepisać fat.

A ile player terabajtów ma, że ci szkoda go przewracać?

Jeśli player jest widziany pod literką dysku, spróbuj go przejechać czymś do
defragmentacji. OIDP, speeddisk pozwala na sortowanie katalogów nawet bez
defragmentacji, może pozwoli potraktować ci playerka.

Albo: wrzucaj pliki w kolejności. Nie piszesz, czym wrzucasz, ale taki Toral
Commander wrzucać będzie posortowane.

--
Azarien