Re: FAT - sortowanie po nazwie

Autor: teel <tlorek_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 16:43:39 MET DST

Wiktor S. wrote:
> A nie ma nigdzie opcji do włączenia sortowania?

Niestety nie ma.

> A ile player terabajtów ma, że ci szkoda go przewracać?

Pomimo, że jest to 20GB na USB 2.0 taka defragmentacja trwała u mnie
ponad 3h - to nie jest rozwiązanie. Spróbuję rzeczywiście
przelecieć same katalogi bez ruszania plików.

> Albo: wrzucaj pliki w kolejności. Nie piszesz, czym wrzucasz, ale taki Toral
> Commander wrzucać będzie posortowane.

No to nie jest żadna rada :-) Twój pomysł sprawdzi się jeśli
wrzucisz serię, ale dogranie czegoś w środek alfabetu później i
tak spowoduje opisane przeze mnie rezultaty,

Pozdrawiam
teel