FAT - sortowanie po nazwie

Autor: teel <tlorek_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 13:48:03 MET DST

Witam!
Jeśli jest to NTG to bardzo proszę o przekierowanie mnie na
właściwą dla tego tematu grupę. A piszę tu, bo problem jest
związany ze sprzętem pecetowym (hdd) i mp3 playerkiem.

Mam mały problemik z kolejnością kawałków, w jakiej widzi je
player. Zamias po nazwie posortowane są wg kolejności ich wrzucania
na dysk playera. I tu pytanie: jest jakiś fajny programik do
przepisywania (sortowania) FAT'u? (bo jestem pewien, że player sam nie
sortuje, tylko czyta od początku do końca fat-a, a że on jest tak
poukładany wynika właśnie z kolejności wrzucania plików).
Defragmentacja ok, ale nie ma sensu przewracać całego dysku tylko po
to, żeby przepisać fat.

Pozdrawiam
teel