Problem z RS-MMC 1 GB

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 16:54:00 MET DST

Kupiłem sobie Pamięc RS-MMC 1GB firmy SanDisc.

Zacząłem zgrywać na nią MP3 i przy ok 500 Mb i 133 plikach otrzymuje bład
zapisu (nie można utworzyć katalogu lub pliku). Mam 551 Mb wolnego miejsca.
Moge bez problemu odtwarzac z niej pliki i nawet usuwać. Nawet usunąłem
jeden plik a potem chciałem na jego miejsce wgrać inny. Nie udało się. Potem
wgrałem ponownie usuniey plik i się dało. Sprawdzałem Scandiskiem pamieć i
nie wykazał żadnych błędów.

System Operacyjny Win XP Pro z SP2.
Co się dzieje z tą pamięcą?
Co mogę zrobić?