Problem przy formatowaniu

Autor: Rostov <rostov_at_o2.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 12:04:14 MET DST

Mam następujący problem :

Mam dysk 120 GB podzielony na 6 partycji (C, D, E, F, G, H)
Na partycji C zainstalowany jest Windows XP Pro + SP2, gdzie jest NTFS,
natomiast pozostałe 5 partycji posiada FAT32.
Kiedy system całkowicie mi już siada i nie jest możliwa jego
reanimacja, formatuję dysk spod dyskietki startowej Windowsa 98 SE,
poleceniem fdisk/mbr czyzszczę MBR, usuwam spod fdiska (na dyskietce
startowej WIN 98 SE) partycję systemową i zakładam nową, formatuję
raz jeszcze na system FAT 32 - robię tak, żeby nie zostały mi żadne
wirusy w MBR czy gdzieś ukryte na dysku czy w pamięci.
Potem przywracam czysty system z kopii wykonanej Nortonem Ghost 2003 -
jakimś cudem przywraca mi automatycznie także system plików na NTFS,
mimo że przywracam system na czystą partycję z FAT32.

Problem właściwy polega na tym, że kiedy już mam wszystko OK, na
partycji D nie mam żadnych danych - jakim cudem się kasują, skoro
wszelkich operacji dokonuję jedynie na partycji C ??