Re: CD DVD RAM

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 11:30:27 MET DST

Jacek23 napisał(a):

> No tak , jakis gosc z ibm ostatnio pisal czy mowil ze obecnie produkowane
> plyty cdr nie sa tak dobre jak kiedys wiec wierze ze te z lat 90tych nagrane
> dzialaja a z obecnymi za kilka lat moga byc problemy, ciekawe tylko jak to
> sie ma do formatu obecnego DVD RAM?

Dzisiaj też kupisz dobrą płytę... Pod koniec 90s też mnustwo było śmieci
(i to jak drogich...) które padały po roku np. Trzeba tylko nie żałować
kilkudziesięciu groszy więcej na krążku i zapłacić za dobrą płytę. Przy
czym to nie nazwa decyduje, ale producent, użyte technologie itp. Np.
takie zwykłe CD-R Verbatima jakoś mnie nie przekonują - co innego
pastele od Tayo Yuden też sygnowane nazwą Verbatim. :)

> Osobiscie uwazam ze trwalosc danych ma odzwierciedlenie w predkosci
> nagrywania na danej plycie.

Tak, nagrywane z maksymalną prędkością nie wytrzymają długo. Z tym, że
nie zawsze najwolniej oznacza najlepiej. :P

# /George Orwell - Rok 1984/