Re: Abix BX133 i jednostronny RAM...

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 11:25:26 MET DST

Michał wrote:

> Wyjmij tamte, zostaw tylko tą nową. Sprawdź organizację pamięci w jakimś
> programie diagnostycznym typu Everest, powinno być logicznie widziane
> jako 2x128, wtedy będzie działało na BX. Musi być dwubankowa. Jedno- czy
> dwustronna nie ma na nic wpływu. I nie KOŚĆ tylko MODUŁ.

Dzieki za info, Everest wyswietlil pamiec jako DIMM1 i wyplul taki raport :
http://strony.aster.pl/skrzyp7/Kingston.htm

System nadal widzi tylko polowe kosci :
http://strony.aster.pl/skrzyp7/Kingston.jpg

Czy moge prosic o interpretacje wynikow ? ("1 rank, 4 banks")

Czy istnieja w ogole pamieci czterobankowe czy jakos inaczej trzeba to
czytac ? Moje dwie kosci 128 MB byly widziane przez Everest jako 8
"urzadzen" (DIMM1-DIMM8).

Pozdrawiam,