Re: CD DVD RAM

Autor: Jacek23 <jacek23_at_post.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 19:54:38 MET DST

No tak , jakis gosc z ibm ostatnio pisal czy mowil ze obecnie produkowane
plyty cdr nie sa tak dobre jak kiedys wiec wierze ze te z lat 90tych nagrane
dzialaja a z obecnymi za kilka lat moga byc problemy, ciekawe tylko jak to
sie ma do formatu obecnego DVD RAM?
Osobiscie uwazam ze trwalosc danych ma odzwierciedlenie w predkosci
nagrywania na danej plycie.

--
jacek23@post.pl
gg: 207344.