Komputer się nie włącza [raz jeszcze]

Autor: Grzegon <yentraccam_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 11:10:16 MET DST

Cześć.
 Mam problem z włączaniem się komputera - tzn. raz na jakiś czas się nie
włącza. Jakiś czas temu pytałem o radę, ale chyba nie była odpowiednia w
moim przypadku.

Objawy:
 - wciskam POWER, wszystkie urządzenia zaczynają chodzić (wiatraki, jakaś
dioda na płycie świeci się, klawiatura miga), ale nic się więcej nie
dzieje - monitor nie dostaje sygnału, itd.
 - no to wyłączam, włączam raz jeszcze,
 - i tak można z kilkadziesiąt razy (czasem 15, czasem 30), żeby się
włączyło - wtedy działa normalnie.

Co mam:
 - dwie płyty główne - na obu zachowanie jest to samo,
 - procesor Athlon XP 1800+,
 - zasilacz - całkiem nowy,
 - pamięć RAM - DDR PC2100,
 - kartę graf. na AGP.
Inne urzadzenia z płyty zdjąłem, bo zdają się nie rzutować na problem.

Radzono mi wymianę kondesatorów na płycie głównej (bo rzeczywiście były
wybrzuszone), ale na tej "nowej" nie są i komputer zachowuje się tak samo.

Pomóżcie, proszę, bo już powoli odchodzę od zmysłów :D Co to może być?

GO