Re: Komputer się nie włącza [raz jeszcze]

Autor: Grzegon <yentraccam_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 00:01:00 MET DST

Działa!

Otóż zupełnie przypadkiem, z braku innych pomysłów przełączyłem jedną zworkę
na płycie (FSB 100Mhz zamiast 133Mhz) i wszystko działa. Komputer się
włącza zawsze. Tylko, że procesor działa jako 1150Mhz (czy jakoś tak)
zamiast 1533Mhz.
 Nie wiem dlaczego tak ma być - tłumaczę sobie, że procesor postanowił
przejść na emeryturę. Ciekawe tylko jak długo jeszcze pociągnie :/

Dzieki wszystkim za pomoc,
GO