Re: Jak podlaczyc dysk i zrobic partycje

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 08:23:18 MET DST

OMSON, napisales:
> Na tym mniejszym mam partycje systemowa 6GB NTFS primary, nastepnie
> 2GB NTFS logical na plik wymiany, nastepnie 2 partycje po 30GB
> (recording, sample), ostatnia 8GB FAT32 logical na backup'y systemu.
>
> Na wiekszym mam partycje 8GB NTFS primary na system, 2GB NTFS logical
> na plik wymiany, nastepnie 4 partycje po 50GB NTFS logical na dane i
> na
> koniec jakies 28GB FAT32 logical na backup'y systemu i innych.
[...]

Zrobiłbym podobnie, z jedną różnicą - mniejszy dysk korzystałby ze swapa
umieszczonego na większym, większy - z tego na mniejszym. Dzięki temu
komputer nie musiałby jednocześnie odczytywać i zapisywać danych na tym
samym dysku fizycznym, co niezależnie od prędkości dysku zawsze jest
procesem dużo wolniejszym, niż w sytuacji, gdy używa się do tego oddzielnych
dysków. Różnica w działaniu jest bardzo wyraźna.

k,