Re: Resetowanie się komputera

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 15:22:41 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Prędki" napisał w wiadomości
> Witam
> Od paru dni zaczął samoistnie resetować się komputer. Co ciekawe
> temperatury CPU i GPU sa w normie (około 35-40 stopni w idle) natomiast
> radiator chipsetu aż parzy (chłodzony jest pasywnie - ale znajduje się
> kilka mm od radiatora CPU). Chipset grzeje się bardzo mocno nawet bez
> obciążenia. Czy to może być przyczyna wieszania? Ciekawi mnie tylko
> dlaczego zaczęło się to dopiero kilka dni temu.
> Pozdrawiam

Ano zaczeło się razem z upałami. Na płycie Gigabyte 7N400SL mam podobne
problemy z przegrzewającym się chipsetem i raz komp chodzi wolniej, raz
szybciej, czasem myszka zniknie... jak odczekam chwilę na wystudzenie się NB
to wszystko chula ok. Będę więc w najbliższym czasie montował radiatorek
miedziany pentagrama.
I Ciebie z tego co widzę też czeka zmiana chłodzenia na mostku.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?