[OT] Re: Resetowanie się komputera

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 15:42:57 MET DST

Użytkownik "Wojtek H." <wwwojtek1@_BLOKADA_go2.pl> napisał w wiadomości
news:e7jebi$gnh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ano zaczeło się razem z upałami. Na płycie Gigabyte 7N400SL mam podobne
> problemy z przegrzewającym się chipsetem i raz komp chodzi wolniej, raz
> szybciej, czasem myszka zniknie... jak odczekam chwilę na wystudzenie się
NB
> to wszystko chula ok. Będę więc w najbliższym czasie montował radiatorek
> miedziany pentagrama.
> I Ciebie z tego co widzę też czeka zmiana chłodzenia na mostku.

wiem ze bedzie to zdecydowany OT ale nie chcialem tworzyc nowego watku a
zauwazylem ze masz te sama plyte glowna
i mam pytanie - jaki masz na niej proc obsadzony??? bo u mnie siedzi Sempron
2400+, ktory podobno slicznie sie kreci bez potrzeby zmiany Vcore. No i tu
pojawia sie maly problem bo zmieniam FSB ze 166 na 200 i... nic.... pozniej
tylko przestawianie dip-switchem na 100 (z auto) do biosu, na 100, znow
dip-switch na auto i 166MHz to max na czym chce isc :| a w biosie nie
widzialem opcji zwiekszania Vcore (no chyba ze zle szukalem ;/)
a druga rzecz to... ta plyta zczytuje temp bezposrednio z diody termicznej w
jadrze procka?? bo tak nie wiem czy przy obciazeniu 50-60% temp pokazywana
przez bios i EasyTune na poziomie 55 stopni jest w takie upaly do przyjecia
czy moj Pentagram Freezone niewyrabia??