Resetowanie się komputera

Autor: Grzegorz Prędki <_at_TO>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 15:18:05 MET DST

Witam
Od paru dni zaczął samoistnie resetować się komputer. Restarty nie są
cykliczne i zdażają się pod różnymi obciążeniami komputera. Np. dziś
komputer został włączony na całą noc i się nie zresetował. Przy
obciążaniu go testami Prime 95 i BurnIt Test też się nie restartował co
zdażało mu się np. przy przeglądaniu www (praktycznie zerowe
obciążenie). Mój konfig: P4 805 2,66GHz, płyta Gigabyte na 945G, 512 MB
ram (było 2x512MB ale jedna kość miała błędy w Memteście więc ją
wyjąłem), GF7600GT, 2xHDD, 2xCD, zasilacz Tagan 430W U15, chłodzenie na
CPU Freezer 7, GPU Pentagram XC-80AlCu. Co ciekawe temperatury CPU i GPU
sa w normie (około 35-40 stopni w idle) natomiast radiator chipsetu aż
parzy (chłodzony jest pasywnie - ale znajduje się kilka mm od radiatora
CPU). Chipset grzeje się bardzo mocno nawet bez obciążenia. Czy to może
być przyczyna wieszania? Ciekawi mnie tylko dlaczego zaczęło się to
dopiero kilka dni temu.

Pozdrawiam