Re: Błąd przy kopiowaniu danych z płyty DVD na dysk twardy

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 12:55:00 MET DST

Użytkownik "Zenon" <czatownikWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości
news:794c.0000000d.449d152d@newsgate.onet.pl...
> Przy kopiowaniu danych z płyty DVD na dysk twardy wyskakuje mi następujący
błąd:
> nie można skopiować danych z powodu błędu urządzenia we\wyj.
> Czy to wina taśmy ?
>
> p.s. komputer mam 5 letni, w komputerze mam dwie nagrywarki DVD i CD-R, w
jednej
> nagrywarce zworki ustawione są na M a w drugiej na S,

a probowales odczytywac to na innym napedzie??? bo u mnie np byl przypadek -
plyta DVD-R (smiec za 1 PLN :] - przeniesienie danych -> plyta do kosza)
nagrywana na LG 4166 na nagrywarce NEC 4550 nie dawala sie odczytac -
zaczynalo kopiowac i w 60-90% kazdego pliku halt, a na 4-letnim DVD LG bez
wiekszego problemu kopiowala sie cala (dlugo bo dlugo ale jednak)
wiec moze sprobuj na jeszcze jakims innym napedzie (najlepiej czytniku DVD)
czy to czasem nie jest wina twojej nagrywarki ze cos odczytac nie chce