Re: Błąd przy kopiowaniu danych z płyty DVD na dysk twardy

Autor: Artur Grdeń <mega_skasuj_to__at__skasuj_to_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 12:57:07 MET DST

Zenon napisał(a):
> Przy kopiowaniu danych z płyty DVD na dysk twardy wyskakuje mi następujący błąd:
> nie można skopiować danych z powodu błędu urządzenia we\wyj.
> Czy to wina taśmy ?

prawdopodobnie uszkodzona jest płyta albo napęd jest już na tyle leciwy,
że nie potrafi poprawnie jej odczytać. a może to wina dysku? w logach
systemowych masz jakieś komunikaty? a może próbujesz skopiować bardzo
duży plik na partycję fat? podaj więcej szczegułów.

czy to wina taśmy? nie sądzę, zwłaszcza jeśli np. inne płyty czyta ok,
ale na pewno powiedzieć nie mogę.

--
Artur Grdeń