Re: Błąd przy kopiowaniu danych z płyty DVD na dysk twardy

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Sat 24 Jun 2006 - 14:02:16 MET DST

Użytkownik "Zenon" napisał w wiadomości

> nagrywarka DVD Benq DW1650 ma dopiero 2 miesiące,
> używam płyt Verbatim DVD+,
> dysk twardy mam w miare nowy i sprawny,
> problem w tym, że żadnej nagranej płyty DVD nie można skopiować na dysk
> twardy,
> na innym kompie płyte DVD można spokojnie skopiowac na dysk,

To wina wg mnie nagrywarki. Wymień taśmy na 80pin i wgraj nowy bios do
nagrywarki DVD.
Połącz napędy tak:
1 kanał IDE: Dysk (M) + Nagrywarka CDR (S)
2 kanał IDE: Nagrywarka DVD (M)

Sprawdź stan kondensatorów na płycie i zasilacza. Mówię całkiem poważnie.
Jak to nie pomoże, podłącz nagrywarkę DVD do innego kompa i tam sprawdź jej
działanie. Jak nie bedzie działać - serwis.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?