Re: czy istnieje mozliwosc zaminowania dysku twardego? wiem smieszne ale mam narazie tylko takie pytanie :P

Autor: fnek <fnek_at_o2.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 11:55:55 MET DST

fnek napisał(a):

> stary wiesz co ty piszesz?!
> przeciez nie mówie o recznym spisywaniu!
> wystarczy program labolatoria to maja a mówie ze nie uzywaja
> standardowej głowicy ale analogowej albo tez tej z dysku ale pozwalaja
> na odbieranie wszystkiego tj. analogowy zapis całego dysku na którym
> maja podane wartosci i to wystarcza na doczytanie danych.

jeszce dodam to ja tu sie przechwalam nie ma miejsca dla innych sio mi
z tego tematu :P [zartuje oczywiscie :D]
1mb = 1024kb = 1 048 576b = 8 388 608bit
znaczy ze jesli ktos chciał by spisac cały system :D do zeszytu a
raszej zeszytów i to sporej ilosci to ... skonczył by w roku 4052
rezygnujac z urlopów i innych dni wolnych to jest akt oskarzenia
odczytali by mi troszke jak by to powiedziec :P

myslałem ze zaraz mnie tu zmieszaja z błotem za zaczynanie tak
kretynskich tematów a tu prosze :D kazdy ma pomysła na nasze
wspaniałe windowsy
pozdrawiam wszystkich z tak zrytą psycha jak ja :D

http://s7.bitefight.pl/bite/c.php?uid=81672 gryze