Re: czy istnieje mozliwosc zaminowania dysku twardego? wiem smieszne ale mam narazie tylko takie pytanie :P

Autor: fnek <fnek_at_o2.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 11:33:21 MET DST

KILu napisał(a):

> ... :)) Wyobraziłem sobie gościa siedzącego z podpiętym do oscyloskopu
> dyskiem, wpisującego ręcznie adresy i spisującego w wielkim zeszycie kolejno
> odczytywane impulsy (pewnie po kilka tysięcy na każdy kilobajt...:)).
>
> k,

stary wiesz co ty piszesz?!
przeciez nie mówie o recznym spisywaniu!
wystarczy program labolatoria to maja a mówie ze nie uzywaja
standardowej głowicy ale analogowej albo tez tej z dysku ale pozwalaja
na odbieranie wszystkiego tj. analogowy zapis całego dysku na którym
maja podane wartosci i to wystarcza na doczytanie danych.