Pad komputera.

Autor: jurkas <malin_niematego_74_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 22:50:48 MET DST

Witam

Rodzinka przywiozła mi właśnie padnięty komp z następującą historią:
graliśmy a nagle komputer się wyłączył i nie chce się włączyć.
Objawy są takie, że po włączeniu wszystkie wiatraki się kręcą, diody od
HDD i Power się palą a nie ma POST i monitor nie dostaje sygnału.
Pierwsze co zauważyłem to tumany kurzu w kompie oraz zatarty wiatrak na
karcie graficznej (było tyle kurzu że nie mógł się kręcić), no to Ok
mamy winowajcę. Odkurzyłem komputer podmieniłem kartę... no i nadal to
samo. Clear CMOS, wyjęcie pamięci i nic nawet nie bipnie.
Macie jeszcze inne pomysły czy to po prostu koniec płyty głównej?

Pozdrawiam

Jurek