Re: problem z MSI 6800GS

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 23:07:19 MET DST

Użytkownik "martin" napisał w wiadomości
> Witam
 Napiszcie proszę jakich
> sterowników używacie, jakie macie zasilacze, co jeszce sprawdzić?
> Pozdrawiam
> Martin

A nie możesz sprawdzić karty na porządnym zasilaczu, z mocną linią 12V?
Tracer nawet 500W też nie bezie dobry. Nie waty zasilacza mają znaczenie,
ale napięcia i ich natężenie jakie podaje zasilacz.
Do sprawdzenia tej karty wystarczy 360W Chieftec, 400W Modecom MC, 380W
Tagan, czy Antec albo inny, markowy sprzęt.
Mi do głowy przychodzi jeszcze dokładne sprawdzenie chłodzenia. Wadliwie
zamontowane źle odprowadza ciepło i przy obciążeniu karta zbyt się nagrzewa
i źle pracuje
Wygląda to też po prostu na wadliwy egzemplarz mający problemu z GPU. Jeżeli
masz taką możliwość, spóbuj wziąć do testów identyczną kartę, lub ten sam
model ale innego producenta. Wtedy wyjaśni się co jest przyczyną. Zrób
update biosu płyty głównej.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?