Re: kamera internetowa jaką kupić

Autor: martin <marcin.mroz_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 23:11:02 MET DST

Witam
Ja powiem tak Logitech Quickcam Express USB cena w sklepach okolo 60 PLN.
Sam testowaem wiele kamer internetowych bo pracuje w mediach testowaem
Labtec, media tech, Creative, A4tech i Logitech. Za ta cene nie znajdziesz
kamerki o rozdzielczosci optycznej 640x480 i 30 klatek /s i takiej jakosci
obrazu. (Sam kupiem Logitecha Pro 5000 tylko cena 300 PLN) Jak chcesz kupic
cos z doswietlaniem to wydatek wiekszy ale beda Cie lepiej widziec np przy
lampce nocnej (logitech stx) , ajak funkcja sledzenia to pro 5000
(szerokokatny obiektyw) tak wiec bierz Logitech Quickcam Express USB
Pozdrawiam
Martin