problem z MSI 6800GS

Autor: martin <marcin.mroz_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 22:24:44 MET DST

Witam
Już kilka dni temu pytałem o kiepski wynik tej karty w 3DMarku 03 (zmienne
3700 do 5600 pkt). Piszecie o sterownikach i ich ustawieniach, zbyt słaby
zasilacz itd.
Zacznę od początku. Płyta GA K8N SLI + Athlon 3000+, 2 x 512 MB Geil, Hdd
80GB, zasilacz 380W Qoltec,a, 2 x napęd DVD, MSI 6800 GS. Sterowniki na
karcie to ForceWare 84.21(najnowsze), ustawienia 425/1000 czyli standardowe,
zasilanie do karty podpięte. Temp na karcie 40 stopni a w czasie grania 49
stopni. najnowszy sterownik do nforce4 i czysty Windows XP. Wynik w
3dmarku03 jest niski bardzo i sie wacha 3700 do 5600 pkt. W grach niestety
też ma to swoje odbicie np. Call of Duty 2 1024x768 i wszystko na full to
sie tnie strasznie 5klatek, a jak zmniejsze jakosc tekstur z extra na
wysoka to mam zaledwie 7-12 klatek/s.(tragicznie)
Wcześniej miałem Gigabyte 6600GT TurboForce i Gainward,a 6600GT i gra lepiej
chodziła a wyniki w 3dmarku03 8700pkt. Z testów wynika ze karta jest blisko2
x wydajniejsza od 6600GT, a niewiele slabsza od 7600GT. Większość z Was
podejrzewa zasilacz ale nie mam jak tego sprawdzic na ta chwile w przyszłyn
togodniu pożycze 500W Tracera i sprawdze. Mam ta karte kilka dni i sie
troche martwie jej wydajnościa. Juz nie chodzi o cyferki w 3dmarku 03, ale w
grach jest to samo, czyli karta poważnie kuleje. Napiszcie proszę jakich
sterowników używacie, jakie macie zasilacze, co jeszce sprawdzić?
Pozdrawiam
Martin