Re: Cel - komputer pobierajacy max 100W?

Autor: K <kurt76_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 19:54:42 MET DST

Benito <cemrzrxs@b2.cy> napisał(a):

> Witam,
>
> Znajomy poprosil mnie o pomoc w skompletowaniu zestawu pobierajacego
> maksymalnie 100W pradu. Zestaw bedzie skladal sie z komponentow:
> - plyta glowna + procesor
> - 2 kosci pamieci (DDR)
> - HDD 160gb
> - combo DVD/CDR-W
> - ewentualnie w przyszlosci karta DVB SkyStar2
>
> Pamiec, HDD oraz naped DVD/CDR-W juz posiada, trzeba wybrac plyte oraz
> procesor. Do wykorzystania jest rowniez karta AGP Riva TNT2.
>
> Pierwsze, co przyszlo mi do glowy to Via Epia Mini-Itx, jednak ze wzgledu
> [...]

ja zastosowalem plyte glowna intel d810e, flex atx, 1 pci do ktorego wlozylem
kontroler usb2.0, plyta standardowo obsluguje coppermine, ponadto chipset
i810 ma dosc ciekawa architekture (znacznie wydajniejsza niz BX, dlaczego by
nie sprobowac?) a z przejsciowka celerony T, najwieksza bolaczka jest ram -
tylko 256mb, ale do tego co potrzebujesz powinno wystarczyc. wzaialbym pod
uwage jeszcze ASUSA TUSI-M. nastawilem sie na peryferia przez usb2.0.

pozdrawiam