Cel - komputer pobierajacy max 100W?

Autor: Benito <cemrzrxs_at_b2.cy>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 10:15:04 MET DST

Witam,

Znajomy poprosil mnie o pomoc w skompletowaniu zestawu pobierajacego
maksymalnie 100W pradu. Zestaw bedzie skladal sie z komponentow:
- plyta glowna + procesor
- 2 kosci pamieci (DDR)
- HDD 160gb
- combo DVD/CDR-W
- ewentualnie w przyszlosci karta DVB SkyStar2

Pamiec, HDD oraz naped DVD/CDR-W juz posiada, trzeba wybrac plyte oraz
procesor. Do wykorzystania jest rowniez karta AGP Riva TNT2.

Pierwsze, co przyszlo mi do glowy to Via Epia Mini-Itx, jednak ze wzgledu
na niska wydajnosc nie bardzo sie nadaje. Inna mozliwosc - Celeron
Tualatin (pobiera tylko 29-34W). Niestety, ale plyty glowne do tego
procesora obsluguja tylko pamieci typu Dimm.

Budzet to 400zl. Czesci nie musza byc nowe.
Bede wdzieczny za Wasze opinie :)

--
Pozdrawiam
Benito