Re: MX1000 - problem.

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 12:20:40 MET DST

dziobu, napisales:
> A ja wręcz odwrotnie. Miałem A4Techa radiowego i chodził tak jak
> kosztował - 45zł.

Nauczyłem się już, że tanie radiówki to badziewie. Niezależnie od marki.

> i tak doszedłem do mx1000. Kupa kasy - prawda, ale można nią rzucać (tym
> smaym mogę przy komputerze siostre posadzić) do tego jest bardzo
> dokładna (przesuniesz kursor przez cały ekran piksel po pikselu?)

Przesunę bez problemu. Nie wiem, czy udałoby mi się na wzorzystej pościeli,
ale na czymkolwiek o w miarę równej powierzchni kursor nie przeskakuje i
wędruje dokładnie tam, gdzie chcę. Ten tani A4tech jest pod tym względem
nieznacznie lepszy, od kosztującej niegdyś majątek MX500.

k,