Re: Tania, bezprzewodowa sieć

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 23:25:01 MET DST

> Użytkownik "Wizard" <wizard@konin.lm.pl> napisał w wiadomości

            PRzeciez do takich zastosowan m.in wymyslono tryb BSS AKA ad-hoc.

Feromon <feromon@wp.pl> wrote:
> Mam Wifi GigaByte Air Cruiser GN-WP01GS która ma software'owy router a
> kosztuje 89 złotych.

            To ta co robi routing nawet przy wylaczonym PC [a scislej w trybie
ATX power off] ciagnac zasilanie z -5V? To przed udzieleniem takiej porady
wykup ubezpieczenie OC, bo ta niezbyt szczesliwa karta slynie z palenia
plyt glownych - jej zapotrzebowanie na prad przy ATX off przekracza to co
wiekszosc plyt i zasilaczy jest w stanie dostarczyc i taki jest skutek.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl