notebook - asus?

Autor: bartosz skowron <xterrorx_at_o2.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 17:22:43 MET DST

Witam,
planuje zakup notebooka. Moje wymagania
a) dysk ok min 60GB
b) RAM minimum 512MB (jezeli gfx zintegrowany to 1GB)
c) DVD-RW
d) kolory musza byc ladne i zywe
e) dobra bateria

Oczywiscie wiem, ze znajde takie laptopy w wygorowanej cenie, ale
chcialbym sie zamknac w okolicy 3000 zl. Mam mozliwosc tez kupna poza
krajem i jezeli bedzie to oplacalne to tak tez zrobie.

Pierwsze pytanie: co myslicie o firmie Asus? Warto? Czy lepiej wziasc
cos slabszego a lepszej firmy (np. hp seria nx).
Calkiem interesujacy jest ASUS A6U-B140, ktory mozna kupic w okolicach
3100 zl. WXGA powinno zapewnic w miare ladne kolory. Tam chyba sa 2
banki pamieci. Wiec spokojnie bede mogl dokupic sobie druga kosc 512MB.
Bateria w teorii 4h. Jak jest w praktyce? Czy po pol roku bedzie nadal
OK? Co to za karta graficzna? Daje rade? Ogolnie jakie wrazenia?
Jakosc wykonania? Nie chcialbym, zeby cos poszlo na przewodach od
zamykania panelu itd.
Jak jest z wentylacja? Spokojnie sobie radzi i nie wieje na reke?
Widzialem juz laptopy ktore mialy wiatraczki tylko od spody i strasznie
sie dzieki temu grzaly. Czy muzyka z niego jest ok? Mowie o podpieciu
do sprzetu audio i odsluchu mp3 itd.
A moze cos innego polecicie?

Czy jak bede chcial dolozyc 512MB to moge zrobic to sam (nie tracac
gwarancji) czy musze oddac do serwisu?

Aha. Zastosowania laptopa:
a) Internet
b) photoshop