Użytkownik "LUKY" <luky1@[NOSPAM]o2.pl> napisał w wiadomości
news:e79oc5$l3j$1@news.onet.pl...
> No cos ci sie chyba pomylilo! Masz 3 lata gwarancji normalnie jak na
> kazdy dysk w sklepie (tak jak na chocby Samsunga i inne) i do tego
> jeszcze 2 lata dodatkowe gwarancji producenta.
Mylisz dwa pojecia: gwarancja (producenta) i odpowiedzialnosc sprzedawcy
wzgledem konsumenta, czyli kupujacego (podobne do dawnej rekojmi).
Gwarancja jest dobrowolna (choc na dyski wszyscy daja), a
odpowiedzialnosc sprzedawcy "przymusowa". Gwarancja trwa tyle ile
producent okresli, odpowiedzialnosc sprzedawcy - 2 lata. Gdy sprzet jest
kupiony "na firme" to obowiazuja dawne przepisy o rekojmii. Odsylam na
strone federacji konsumentow.
->piotr
Received on Wed Jun 21 17:25:08 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 21 Jun 2006 - 17:51:16 MET DST