Błąd info o temp. dysku

Autor: Wacław Sondej <wsondej_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 17:20:54 MET DST

 Sądzę, że to problem sprzętowy...
Jest dysk ST3250624A. Podaje on info, że jego max temperatura to 19 albo
innym razem 21 stopni. I cały czas infromuje o przekroczeniu dopuszczalnej
temp. Dwa inne dyski pokazują dopuszczalną 60 stopni. Wspomniany problemik
nie powoduje kłopotów eksploatacyjnych, ale nieco mnie to irytuje.
Oczywiście, postąpiłem jak Wałęsa radził: nie chcąc mieć gorączki stłukłem
termometr czyli wyłączyłem program O&O DriveLED. Ale na zapleczu czuję
stres. Co z tym zrobić?
Pozdrawiam

WS