Re: K7VT4-4X

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 11:38:11 MET DST

> Użytkownik "PePe" napisał w wiadomości
> Witam!
> Posiadam płytkę główną K7VT4-4X i neostrade z modemem Thomson
> SppedTouch 330. Po pewnym czasie neo się wiesza i pózniej nie da się
> wyłączyć windowsa xp sp2 ("trwa zapisywanie ustawień").
> zauważyłem, że mostek południowy jest bardzo gorący.
> Wyczytałem, że mogą to być problemy z zasilaczem. Sterowniki
> miałem i nowsze i starsze i nadal był ten sam problem.
> Czy ktoś miał podobne problemy? Zaraz sprawdze na innym zalisaczu...
> Co o tym myślicie?

Zadbaj o lepsze chłodzenie NB, może psata straciła swoje własciwości? Kurz?
I panujące upały?
Mnie zaczęła na skutek zbyt wysokiej temperatury na mostku... znikać myszka
podpięta do USB :P

Zasilacz swoją drogą.. co to za sprzęt?
I jaka reszta kompa?

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Już co drugi użytkownik Usenetu ma mnie w Kill File! A Ty ?