Re: Lato, laaato wszedzie (na procesorze tez)

Autor: Kamtzu <bender_at_BEZ.TEGO.irc.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 18:19:17 MET DST

BQB wrote:
> O ile pamiętam, coś takiego było, ale twoja płyta najwidoczniej
> przekłamuje ostro w górę - masz tylko 7 stopni różnicy

no to na moje w sam raz, zalozmy z marginesem mam teraz 25 stopni
w pokoju, w zimie powiedzmy 18 (mieszkanie w bloku), do tego
teraz wentylator chodzi na max obrotach (prawie 1900) a zima
ok 1400.

>, ciekawe ile
> będziesz miał przy 100% obciążeniu.

Nie wiem ile teraz ale zima nie bylo znaczacej roznicy, dochodzilo
wlasnie do tych 75 czyli kilka stopni. Mam takie temperatury bo
zalezy mi na ciszy a rzadko obciazam procka dlugotwale.

ps. teraz mam 72 stopnie i nie da sie utrzymac palca na
radiatorze dluzej niz 1s