znikła mi partycja / odzyskiwanie partycji

Autor: bajus <lukasujab_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 12:39:15 MET DST

znikła mi systemowa partycja E, kiedy chciałem ją odzyskać programem
testdisk znikła kolejna D, niech mi ktoś udzieli fachowej pomocy, proszę,
jak to odzyskać? tylko nie odsyłajcie mnie do jakis programów bo znowu coś
popsuje, próbowałem programem partition manager (partition magic mi nie
działa), który wykrywa wolną przestrzen ale nie potrafi jej odzyskać, chce
ja tylko formatowac , a ja musze przywrócic te partycje nie tracac
zapisanych tam danych, proszę o pomoc bo zaraz zwariuje,
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! zaraz się pochlastam, przepraaszam za
chaotyczność tego posta i z góry dziękuje za pomoc.

--
lukasujab