Re: Lato, laaato wszedzie (na procesorze tez)

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 13:59:50 MET DST

Użytkownik "Mariusz Wlodarczyk" <mdw2@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e78mrd$f9p$1@inews.gazeta.pl...

> Trudno mi powiedzieć ale naprawdę się ze mnie leje. :) Duszno jest
> strasznie.

Witaj w klubie, u mnie jest chyba około 30 stopni, procek kumpla
dochodzi do temperatury 65 stopni i często się alarm włącza ale on ma
starego poczciwego bartona 2500@3200 więc nie ma problemu

> Na czas tych upałów zrezygnowałem z liczenia kluczy RC5, bo to obciąża
> procka
> na maxa (chociaż priorytet to ma najniższy więc nie przeszkadza w
> używaniu
> sprzętu). Temperatura procka podczas takiego "normalnego" używania
> jest 47-48
> stopni. 55 stopni jest jeżeli procesor jest cały czas obciążony na
> 100%. I
> wtedy nie ma mowy o tym żeby temperatura wzrosła powyżej tych 55
> stopni.
> Myślisz, że powinienem dołożyć jakieś chłodzenie do obudowy?

Nie wiem jaką masz obudowę, czy masz przez nią jakiś przewiew? Czy
jedynym wentylatorem wyciągającym powietrze z obudowy jest wentylator w
zasilacza? Masz może jakąś fotkę tej obudowy - otwartej, albo mógłbyś
zrobić? Chociaż jakimś telefonem?

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!