Re: Lato, laaato wszedzie (na procesorze tez)

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 13:40:30 MET DST

> Nie dla tego procesora - to albo sempron 3000+ (nie pamiętam jakie ma
> taktowanie ale chyba takie samo jak AMD64) albo AMD64 3000+ na podstawce
> 754, a wracając do tej pierwszej opcji w biosie - tam ustawia się od
> jakiej temperatury wentylator ma chodzić na 100% albo kiedy ma się
> włączać/wyłączać autoregulacja.

Dzięki. Wobec tego sobie to jakoś ustawię. :)

> 55 stopni, to dla tego procesora już nie
> mała temperatura. Jaką temperaturę masz w pomieszczeniu? Około?

Trudno mi powiedzieć ale naprawdę się ze mnie leje. :) Duszno jest strasznie.
Na czas tych upałów zrezygnowałem z liczenia kluczy RC5, bo to obciąża procka
na maxa (chociaż priorytet to ma najniższy więc nie przeszkadza w używaniu
sprzętu). Temperatura procka podczas takiego "normalnego" używania jest 47-48
stopni. 55 stopni jest jeżeli procesor jest cały czas obciążony na 100%. I
wtedy nie ma mowy o tym żeby temperatura wzrosła powyżej tych 55 stopni.
Myślisz, że powinienem dołożyć jakieś chłodzenie do obudowy?

Pozdrawiam
Mariusz