Re: Lato, laaato wszedzie (na procesorze tez)

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 14:15:28 MET DST

> Nie wiem jaką masz obudowę, czy masz przez nią jakiś przewiew? Czy
> jedynym wentylatorem wyciągającym powietrze z obudowy jest wentylator w
> zasilacza? Masz może jakąś fotkę tej obudowy - otwartej, albo mógłbyś
> zrobić? Chociaż jakimś telefonem?

Jeden sprzęt (AMD 3000+ 1.8GHz) ma obudowę z kratką z boku ale i tak stoi w
takim miejscu (wnęka w biurku), że ta kratka jest zasłonięta. :) W drugim
sprzęcie obudowa jest taka stara klasyczna bez jakiejkolwiek kratki. Jedyne
chłodzenie powietrza wewnątrz obudowy jest przez zasilacz. :) Mogę zdjąć
blachę na czas upałów. Żaden problem. :)

W tej chwili temperaturka jest 45-46 stopni, bo wyłączyłem RC5. SpeedFan
dopiero przy 50 stopniach pokazuje ikonkę płomienia. :) Widzę, że przy tej
temperaturze obroty wentylatora zmniejszyły się z około 5800 do około 5200.

Pozdrawiam
Mariusz