Re: Dysk twardy 250-320 GB, na który się zdecydować ?

Autor: Kaz <kaziooWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 13:00:12 MET DST

> Witam,
>
> Od tygodnia zastanawiam się nad kupnem dysku twardego.
> Niestety mam straszny mętlik, przeglądałem już wiele for - tweak.pl, forum
> tomhardware, idg, no oczywiście grupę pl.comp.pecet.
>
> Poszukuję dysku na ATA, 250-320 GB, tylko naprawdę już zgłupiałem który
> wybrać.
>
> Obecnie posiadam dwa dyski - Maxtor 60GB, i kupiony ok 2 lata temu WD 120GB
> 8MB cache.
> Ostatnio jak kupowałem tego WD 120, to wpierw wybrałem Maxtora ale okazało
> [...]

Wiesz chyba każdy będzie dobry (nie licząc Samsung-a ; Samsung robi straszne
barachło). Ja od lat używam IBM-a (miałem 7 dysków - wszystkie bardzo
dobre !, Dwa razy miałem Fujitsu też świetne). Chociaż najbardziej chwalone to
SEAGATE, Western Digital. Ale Maxtory też są niezłe. Więc wybór jest spory. Ja
bym polecał np. Maxtor, a jak potrzebujesz do profi zastosowań to - SEAGATE,
IBM lub WD.

Kaz