Re: Dysk twardy 250-320 GB, na który się zdecydować ?

Autor: Tomek <tomekpiekos_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 19:54:06 MET DST

Kaz napisał(a):

> Wiesz chyba każdy będzie dobry (nie licząc Samsung-a ; Samsung robi straszne
> barachło). Ja od lat używam IBM-a (miałem 7 dysków - wszystkie bardzo

[.....]
no chyba sobie żartujesz
Samsung od ładnych paru lat robi bardzo dobre dyski, które nie tylko są
wydajne ale również ciche i chłodne.
Co do Seagate - jak dobrze pamiętam to 2 lata temu producent ograniczył
gwarancję dysków do 12 miesięcy - były tak awaryjne - gdy Samsung miał
dyski z 36 miesięczną gwarancją.
Aktualnie się dużo poprawiło, szczególnie w serii 9 i 10 Seagate. Jednak
dalej nie ufam temu producentowi - na 3 niedawno sprzedane dyski
(2x160GB + 250GB - wszystkie ATA) wszystkie musiałem wysyłać na serwis.
Co do tej gwarancji - może i jest 5 lat, ale sam to musisz załatwiać z
serwisem producenta.

Aktualnie dyski do desktopów polecam wg kolejności: Samsung, WD. Inen
dyski sprowadzam jedynie na wyraźne życzenie klienta.

> dobre !, Dwa razy miałem Fujitsu też świetne). Chociaż najbardziej chwalone to
> SEAGATE, Western Digital. Ale Maxtory też są niezłe. Więc wybór jest spory. Ja
> bym polecał np. Maxtor, a jak potrzebujesz do profi zastosowań to - SEAGATE,
> IBM lub WD.

Maxtora nigdy nie polecę, zbyt dużo ich woziłem na serwis swego czasu.

Z poważaniem

--
Tomek Piękoś