Re: znikła mi partycja / odzyskiwanie partycji

Autor: Robert S <robert_salyga_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 07:24:49 MET DST

GetDataBack
osttnio mialem podobną przygode. udało mi sie wszystko odzyskać z partycji
(nie odzyskiwałem samej partycji) ale do tego celu kupiłem kolejny dysk a
ten an której zniknała mi partycja był prawie nieużywany do czau operacji.
Byłem (jestem) laikiem w sprwie odzyskiwania ale z tym programem poradziłem
sobie bez większych problemów