Re: Dysk twardy 250-320 GB, na który się zdecydować ?

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 11:55:42 MET DST

blackbird napisał(a):
> Witam,
>
> Od tygodnia zastanawiam się nad kupnem dysku twardego.
> Niestety mam straszny mętlik, przeglądałem już wiele for - tweak.pl, forum
> tomhardware, idg, no oczywiście grupę pl.comp.pecet.
>
> Poszukuję dysku na ATA, 250-320 GB, tylko naprawdę już zgłupiałem który
> wybrać.

Ja jeszcze w piątek miałem ten sam problem co ty :). Dysku poszukiwałem
dobre 2 tygodnie, jednak mnie interesował raczej 200GB. Po przejrzeniu
mnóstwa opinii w internecie i nie tylko. Zastąpiłem mojego starego
Seaget'a 28GB który służył mi dzielnie przez 6 lat, dyskiem Seagate
Barracuda 7200.9 200GB (Ultra ATA/100, 7200 rpm, 8MB cache, RoHS).
Jestem strasznie zadowolony z tego zakupu. Przedewszystkim:
- 5 lat gwarancji na dysk, żadna inna firma tego nieoferuje(nie tylko ta
200 ale wszystkie dyski seageat'a maja taka gwarancje)
- dysk jest praktycznie nieslyszalny, wogole nie slychac żadnego
chrupania, trzeszczenia itp. Przynajmniej tak jest w mojej obudowie, ale
  opinie na internecie rowniez sa takie same, dysk jest bardzo bardzo cichy.
- temperatura po ok 3 godzinach pracy wynosi 38 stopni.

Naprawde polecam każdemu :). Należe do ludzi którzy bardzo długo coś
wybierają zanim kupią.