Re: Dysk twardy 250-320 GB, na który się zdecydować ?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 10:00:07 MET DST

blackbird napisał(a):

> Zrozpaczony chyba wybiorę się po Rzeszowie na tournee po serwisach i
> zwyczajnie popytam które dyski najczęściej wracają, i może w ten sposób
> ograniczę pulę z której miałbym wybierać...

to chyba nie jest miarodajne. Dlaczego? bo jak jest wieksza sprzedaż np.
seagaetów, to wiadomo ze wiekszy a bedzieliczba zwrotó. a Np takie
maxtory są rzadziej sprzedawane wiec oddawalnosc do serisów jest
ilościowo mniejsza. Ja bym raczej zrobił sobie z tego %. Choć moim
zdaniem dyski są na tyle danie w dzidiejszych czasach ze spokojnie mozńa
robić kopie zapasowąna dwóch dyskach.

Tylko ciągle nie wiem czy takie zagęszanie danych nie ma przypadkiem
wpływu na awaryjnosc?