Re: Dysk twardy 250-320 GB, na który się zdecydować ?

Autor: blackbird <garbage_at_o2.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 10:32:42 MET DST

Dnia Tue, 20 Jun 2006 10:00:07 +0200, Osadnik napisał:

> Np takie
> maxtory są rzadziej sprzedawane wiec oddawalnosc do serisów jest
> ilościowo mniejsza. Ja bym raczej zrobił sobie z tego %.

Piszesz w trybie oznajmiającym , wiec nie wiem na czym tak naprawde
opierasz te dane, czy po prostu jest to tryb przypuszczający ?

I tak na marginesie właśnie, czy ktoś mógłby polecić jakiś dysk Maxtora na
ATA 250-320 z ręką na sercu ?

Ten 60Gb który kupowałem wieki temu, naprawdę chodzi ultra szybko jak na
tak relatywnie stary dysk, ale przy ostatniej przymiarce gdy kupowałem 120
GB, strasznie się do tej marki zraziłem,
http://tiny.pl/t9j2
tutaj opisywałem problemy z owym hdd, na tej grupie 2 lata temu.

To jak z tym Maxtorem, warty kupna ?

--
pozdrawiam
 blackbird