Re: jakie RAMy

Autor: Joker <joker_at_joke.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 07:29:46 MET DST

Użytkownik "wer" :

> On ciagle sie podnieca. Argumenty raczej nie docieraja. Wiec raczej trzeba
> dac sobie z nim spokoj tylko informowac innych, ze nie ma racji, zeby nie
> wzieli zbyt powaznie jego opinii.

omg! zachowujecie sie jak dzieci, ktore chca rzadzic w piaskownicy i aby
wszyscy ich sluchali :)
stary, ja naprawde mam gleboko w dupie to czy ktos wezmie pod uwage moja
rade czy nie :)
Trwaj sobie przy tym, ze 10% co wypuszcza Kingston na rynek to smieci,
moze kiedys napiszesz o tym dyplom. Byle bym nie trafil na takiego inzyniera
:P
EOT