Re: jakie RAMy

Autor: Joker <joker_at_joke.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 07:58:07 MET DST

Użytkownik "Brovar" :

> IMO wer chciał po prostu wykazać, że timingi nie są bez znaczenia (bo nie
> są!). Więc niepotrzebnie się podniecasz.

Ja sie nie podniecam :)
Tak, twierdze ze, za wyjatkiem X2, ktore jest ewenementem i ktorego ta
dyskusja z pewnoscia nie dotyczy sa bez znaczenia dla przecietnego
uzytkownika.
Ludzie nie kazdy zyje samym pecetem, nawet wsrod tych ktorzy pisza na grupie
gro ludzi po prostu pracuje na pecetach i tyle. Ja zawodowo zajmuje sie
renderowaniem i wcale nie spedza mi snu z powiek problem czy render trwa 15
czy 16 minut, a kolega gdyby potrzebowal specjalistycznego sprzete pewnie by
o tym napisal. Wiec nie wiem kto w tym momencie bardziej jemu miesza w
glowie ale zostawmy ta dyskujse bo traci sens.
Jeszcze raz EOT z mojej strony.